Şara, Chevron heyetini Şam'da kabul etti
Şam, 23 Haziran (Hibya)- Suriye Cumhurbaşkanlığı, Cumhurbaşkanı Ahmed Şara'nın ABD'li enerji şirketi Chevron'un üst düzey yöneticileriyle Şam'da bir araya geldiğini duyurdu.
Şam, 23 Haziran (Hibya)- Suriye Cumhurbaşkanlığı, Cumhurbaşkanı Ahmed Şara'nın ABD'li enerji şirketi Chevron'un üst düzey yöneticileriyle Şam'da bir araya geldiğini duyurdu.
Suriye, Cumhurbaşkanı Ahmed Şara'nın ABD'li enerji şirketinin üst düzey yöneticileriyle Şam'da bir araya geldi.
Yapılan açıklamaya göre Şara, Chevron Kurumsal İş Geliştirme Başkanı Frank Mount başkanlığındaki heyeti Halk Sarayı'nda kabul etti. Görüşmeye Dışişleri Bakanı Esad Şeybani, Enerji Bakanı Muhammed el-Beşir ve Suriye Petrol Şirketi Genel Müdürü Yusuf Kablavi de katıldı.
Hibya Haber Ajansı© Copyright 2026 kirikkalemuhabir.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.